1. lépés: Olvasd el az Általános Szerződési Feltételeket!
2. lépés: Töltsd ki az elektronikus Jelentkezési lapot!
3. lépés: Kövesd a válasz emailben kapott lépéseket! Ha nem találnád a levelet a beérkezett üzenetek között, nézd meg a Spam mappádat.
Képzési díj
A képzési díj a nyelvórák díját tartalmazza, kivéve a Nyári magyar nyelv és kultúra tanfolyamokon és a Modern Hungary estében, amikor a képzési díj az alábbiakat fedezi:
A képzés díja az egyes tanfolyamok részletes leírásában található, melyet az alábbi módon lehet kifizetni:
1. Átutalással a Debreceni Nyári Egyetem számlájára (Az igazolást kérjük mellékelni, OUR megbízás).
Magyarországról történő átutalás esetén:
11600006-00000000-04165015 (ha euróban fizet),
11600006-00000000-02994114 (ha HUF-ban vagy más valutában fizet).
Bankunk címe: ERSTE Bank Hungary Nyrt., H-4032 Debrecen, Egyetem tér 1.
Külföldről történő átutalás esetén:
Swift code: GIBAHUHB
IBAN: HU16 1160 0006 0000 0000 0416 5015 (ha euróban fizet),
IBAN: HU06 1160 0006 0000 0000 0299 4114 (ha HUF-ban vagy más valutában fizet).
Bankunk címe: ERSTE Bank Hungary Nyrt., H-4032 Debrecen, Egyetem tér 1.
Kérjük, a befizetést igazoló nyomtatványon tüntesse fel a résztvevő nevét!
2. Személyesen az irodában készpénzzel vagy bankkártyával (Debreceni Nyári Egyetem, H-4032 Debrecen, Egyetem tér 2., Egyetemi Templom épülete).
Általános kedvezmények
Kizárólag a nyári tanfolyamokon
Nyári magyar nyelv és kultúra tanfolyam és Modern Hungary esetében igénybe vehető kedvezmények:
Ösztöndíjak
Ösztöndíjak a nyári tanfolyamokra
Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/000223
Engedély szám: E/2020/000097
Debrecen több európai nagyvárosból (London, München, Eindhoven, Malmő, Lipcse, Hamburg, Milánó, Párizs, Tel Aviv, Moszkva, Frankfurt vagy Düsseldorf) repülővel is megközelíthető. Debrecen Airport: http://www.debrecenairport.com/
Debrecent Budapestről autóval az M3-as autópályán, majd az M35-ös autópályán kb. 2,5 óra alatt lehet elérni, autópályadíj fizetése kötelező a benzinkutaknál. Az M35-ös autópályáról hajtson le az első debreceni kijáratnál (Debrecen–Észak), és a városban kövesse a Debreceni Egyetem jelzést. Az egyetem területén előzetes bejelentés alapján lehetőség van parkolásra.
Budapestről a Nyugati és a Keleti Pályaudvarról, valamint a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről (Ferihegy) érkeznek pótjegyköteles gyorsvonatok és helyjegyköteles InterCity (IC) vonatok Debrecenbe. Jegyet a pályaudvarokon vagy online lehet venni. Az online jegyvásárlásról és a vonatok menetrendjéről a www.mavcsoport.hu honlapról tájékozódhat. A 2. Terminálról a Ferihegy állomásra nappal a 200E busz, éjszaka pedig a 900-as éjszakai autóbusz közlekedik. A buszok menetrendje a www.bkk.hu/menetrendek oldalon található. Buszjegyet a repülőtéren a hírlapüzletekben vagy a buszmegállóban található automatából lehet vásárolni, de jegyváltásra a buszon a járművezetőnél is van lehetőség.
Budapestről Debrecenbe reptéri transzferrel is el lehet jutni, melyhez az Agora Transz-F’Air Kft.-t ajánljuk: https://www.agoratrans.hu/.
A Debreceni Nemzetközi Repülőtérről a belvárosba legegyszerűbben az Airport Debrecen buszjárattal (Airport 1-2) juthat el, mely legtöbb esetben igazodik az érkező és induló repülőjáratok menetrendjéhez. A debreceni buszok helyi tarifájú buszjeggyel vehetők igénybe, melynek ára elővételben 400 Ft, a közlekedési eszközön (a buszsofőrnél) 500 Ft. A reptéri busz végállomása a vonatállomás („Nagyállomás” megálló), itt kell átszállni 1-es villamosra.
A reptéri busz menetrendje az alábbi linken érhető el: http://dkv.ptss.hu/ScheduleDetail/#lm//Airport%201/O/0/hu
A Nagyállomástól a Debreceni Nyári Egyetem az 1-es villamossal közelíthető meg (megálló: Egyetem, az állomástól a 12. megálló). Vonaljegyet elővételben vagy a villamosvezetőnél lehet vásárolni, amit a járművön érvényesíteni kell.
Amennyiben taxival közlekedne, választhatja az alábbi szolgáltatók egyikét:
City Taxi (+36 52 555 555)
Főnix Taxi (+36 52 444 444)
Térkép: GPS KOORDINÁTÁK: 47.553604, 21.621504
Ha részletesebb információt kíván kapni Debrecenről, kérjük, látogassa meg a következő honlapot: http://www.iranydebrecen.hu/hu/
Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/000223
Engedély szám: E/2020/000097
A panaszkezelési eljárás célja, hogy az intézménnyel kapcsolatban felmerült problémákat, panaszokat minél hatékonyabban és minél gyorsabban kezelni tudja. Az intézmény minőségbiztosítási rendszere alapvető célként tűzi ki, hogy a lehető legkevesebb probléma merüljön fel a működés során, így minél kevesebbszer forduljanak elő panaszok. Mindazonáltal ha eltérések, hibák, illetve hiányosságok mégis bekövetkeznek, az illetékes munkatárs minél hamarabb intézkedjen a panasz elhárítása érdekében, továbbá mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy az ilyen jellegű panaszok, illetve hibák ne forduljanak elő többet.
Ssz. | Lépés |
---|---|
1. | A panasz bejelentése az intézmény számára szóban vagy írásban. |
2. | Szóbeli panasz – feljegyzés készítése a panaszról. |
3. | Írásbeli panasz – a panasz regisztrálása. |
4. | A panasz továbbítása az illetékes személy felé. |
5. | A panasz kivizsgálása, jogosságának vizsgálata 3 munkanapon belül. |
6. | A vizsgálat eredménye – a panasz nem jogos: a panasz elutasítása, az ügyfél tájékoztatása 8 munkanapon belül. |
7. | A vizsgálat eredménye – a panasz jogos: a panasz rendezése, kezelése. |
8. | Egyeztetés a panaszossal, az ügyfél hivatalos írásban történő tájékoztatása. |
Az ügyfél a fennálló panaszt bejelentheti az oktatási főreferensnél, a kapcsolattartó személynél, valamint a felnőttképzési tevékenységért felelős vezetőnél. A panasz bejelentését megteheti szóban, illetve írásban. Amennyiben a panasz szóban érkezik, arról az illetékes munkatárs köteles feljegyzést készíteni. Amennyiben a panasz írásos úton érkezik be a szervezethez, az oktatási főreferens regisztrálja azt. Valamennyi beérkező panaszt – mind szóbeli, mind írásos – rögzíteni kell az egységes ügyfélpanasz nyilvántartó lapon. Az elkészített nyomtatványokat dátum szerinti sorrendben kell lefűzni és tárolni, ami szintén az oktatási főreferens hatáskörébe tartozik. A beérkezett panaszt az oktatási főreferens továbbítja az illetékes személy felé. A felelős a panasz jogosságát 3 munkanapon belül ellenőrzi. Amennyiben a panasz nem jogos, a panaszt elutasítja, és erről tájékoztatja a panaszbejelentő ügyfelet 8 munkanapon belül. Amennyiben a panasz jogosnak minősül, a felelős munkatárs megkezdi a probléma elhárítását, azaz a panaszkezelést. A panasz kezelése folyamán a felelős munkatárs folyamatos kapcsolatban áll a panasszal élő ügyféllel, hogy a panaszkezelés az ügyfél igényeinek megfelelően legyen kielégítve. Amikor a felelős munkatárs és a panaszbejelentő ügyfél konszenzusra jutott, a panasz kezeléséről hivatalos dokumentum készül – amelyet a panaszbejelentő űrlap tartalmaz – továbbá a panaszbejelentő ügyfél számára hivatalos úton történő tájékoztatást küld ki postai úton, vagy online. A beérkezett panaszok az éves minőségcélok értékelésének alapját képezik, és az esetlegesen felmerülő panaszok további előfordulásának megakadályozására lépéseket és intézkedéseket fogalmaznak meg a szervezet munkatársai közösen. A panaszkezelési eljárásról szóló dokumentum az irodában kerül kifüggesztésre, az ügyfelek számára is jól látható és hozzáférhető helyen. Az ügyfélpanasz nyilvántartó lap a panaszkezelési eljárásról szóló dokumentum mellé kerül kifüggesztésre.
– 2013. évi LXXVII. törvény a felnőttképzésről (Fktv.)
– 58/2013. (XII.13.) NGM rendelet a felnőttképzési minőségbiztosítási keretrendszerről, valamint a Felnőttképzési Szakértői Bizottság tagjairól, feladatairól és működésének részletes szabályairól
– 393/2013. (XI. 12.) Korm. rendelet a felnőttképzési tevékenység folytatásához szükséges engedélyezési eljárásra és követelményrendszerre, a felnőttképzést folytató intézmények nyilvántartásának vezetésére, valamint a felnőttképzést folytató intézmények ellenőrzésére vonatkozó részletes szabályokról.
Jelentés időpontja: | Iktatószám: |
A bejelentő neve: | |
A jelentés módja: | |
Ügyfél panasza: Dátum: ................................................. Észrevételt fogadó aláírása | |
Intézkedés: Dátum: ................................................. Intézkedő aláírása |
Képzési program | Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? | Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? | Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? | Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? | Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? | Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? | Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? | Lemorzsolódás aránya |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Magyar C2 1 1 062 csoportos A1-C2 szintű magyar mint idegen nyelvi képzés | 99% | 95% | 93% | 90% | 95% | 95% | 96% | 15,33% |
Nyilvántartásba vételi szám: E-000132/2014
2025 © nyariegyetem.hu | Minden jog fenntartva!