Magyar English
DNYE

Debreceni Nyári Egyetem @1927

"Egy nyelv tanítása elválaszthatatlan az adott nemzet kulturális értékeinek közvetítésétől."

Hasznos információk

Általános Szerződési Feltételek (PDF)

Jelentkezés

Fizetés

Kedvezmények a Nyári online magyar nyelv és kultúra kurzus díjából

(A kedvezmények nem összevonhatóak.)

Ösztöndíjak a nyári online kurzusokra

KÉRJÜK, HOGY A PÁLYÁZATI HATÁRIDŐKET ELLENŐRIZZÉK A PÁLYÁZAT KIÍRÓJÁNAK HONLAPJÁN.

Lemondás

Vízum

Biztosítás

Korhatár

Amit a kurzusokról tudni kell

Magyar nyelvi kurzusok

Tematikus kurzusok

Idegen nyelvi kurzusok
Ritka nyelvi kurzusok magyaroknak

Nyilvántartásba vételi szám: B/2020/000223

Engedély szám: E/2020/000097

Utazás Debrecenbe

Debrecen több európai nagyvárosból (London, München, Eindhoven, Malmő, Lipcse, Hamburg, Milánó, Párizs, Tel Aviv, Moszkva, Frankfurt vagy Düsseldorf) repülővel is megközelíthető. Debrecen Airport: http://www.debrecenairport.com/

Debrecent Budapestről autóval az M3-as autópályán, majd az M35-ös autópályán kb. 2,5 óra alatt lehet elérni, autópályadíj fizetése kötelező a benzinkutaknál. Az M35-ös autópályáról hajtson le az első debreceni kijáratnál (Debrecen–Észak), és a városban kövesse a Debreceni Egyetem jelzést. Az egyetem területén előzetes bejelentés alapján lehetőség van parkolásra.

Budapestről a Nyugati és a Keleti Pályaudvarról, valamint a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről (Ferihegy) érkeznek pótjegyköteles gyorsvonatok és helyjegyköteles InterCity (IC) vonatok Debrecenbe. Jegyet a pályaudvarokon vagy online lehet venni. Az online jegyvásárlásról és a vonatok menetrendjéről a www.mavcsoport.hu honlapról tájékozódhat. A 2. Terminálról a Ferihegy állomásra nappal a 200E busz, éjszaka pedig a 900-as éjszakai autóbusz közlekedik. A buszok menetrendje a www.bkk.hu/menetrendek oldalon található. Buszjegyet a repülőtéren a hírlapüzletekben vagy a buszmegállóban található automatából lehet vásárolni, de jegyváltásra a buszon a járművezetőnél is van lehetőség.

Budapestről Debrecenbe reptéri transzferrel is el lehet jutni, melyhez az Agora Transz-F’Air Kft.-t ajánljuk: https://www.agoratrans.hu/.

Közlekedés Debrecenben: a Nagyállomástól a Debreceni Nyári Egyetem az 1-es villamossal közelíthető meg (megálló: Egyetem, az állomástól a 12. megálló). Vonaljegyet elővételben vagy a villamosvezetőnél lehet vásárolni, amit a járművön érvényesíteni kell.

Megközelíthetőség

Térkép: GPS KOORDINÁTÁK: 47.553604, 21.621504

Ha részletesebb információt kíván kapni Debrecenről, kérjük, látogassa meg a következő honlapot: http://www.iranydebrecen.hu/hu/

Kapcsolat

Debreceni Nyári Egyetem
H-4010 Debrecen, Pf.: 35.
Telefon: +36 52 532 594
Fax: +36 52 532 595
E-mail: debrecen@nyariegyetem.hu
Internet: www.nyariegyetem.hu
Facebook: https://www.facebook.com/nyariegyetem/

PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZAT

A panaszok kivizsgálásának és kezelésének módja/
A panaszkezelési eljárás célja, hogy az intézménnyel kapcsolatban felmerült problémákat, panaszokat minél hatékonyabban és minél gyorsabban kezelni tudja. Az intézmény minőségbiztosítási rendszere alapvető célként tűzi ki, hogy a lehető legkevesebb probléma merüljön fel a működés során, így minél kevesebbszer forduljanak elő panaszok. Mindazonáltal ha eltérések, hibák, illetve hiányosságok mégis bekövetkeznek, az illetékes munkatárs minél hamarabb intézkedjen a panasz elhárítása érdekében, továbbá mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy az ilyen jellegű panaszok, illetve hibák ne forduljanak elő többet.

A panaszkezelés hatálya kiterjed: Az elégedetlen ügyfelek számára panasz bejelentési lehetőséget biztosítunk, amelyet a következőképpen tehetnek meg:
A panaszok kivizsgálásának és kezelésének módja:

Ssz. Lépés
1. A panasz bejelentése az intézmény számára szóban vagy írásban.
2. Szóbeli panasz – feljegyzés készítése a panaszról.
3. Írásbeli panasz – a panasz regisztrálása.
4. A panasz továbbítása az illetékes személy felé.
5. A panasz kivizsgálása, jogosságának vizsgálata 3 munkanapon belül.
6. A vizsgálat eredménye – a panasz nem jogos: a panasz elutasítása, az ügyfél tájékoztatása 8 munkanapon belül.
7. A vizsgálat eredménye – a panasz jogos: a panasz rendezése, kezelése.
8. Egyeztetés a panaszossal, az ügyfél hivatalos írásban történő tájékoztatása.


A panaszok kivizsgálásának és kezelésének módjának leírása:
Az ügyfél a fennálló panaszt bejelentheti az oktatási főreferensnél, a kapcsolattartó személynél, valamint a felnőttképzési tevékenységért felelős vezetőnél. A panasz bejelentését megteheti szóban, illetve írásban. Amennyiben a panasz szóban érkezik, arról az illetékes munkatárs köteles feljegyzést készíteni. Amennyiben a panasz írásos úton érkezik be a szervezethez, az oktatási főreferens regisztrálja azt. Valamennyi beérkező panaszt – mind szóbeli, mind írásos – rögzíteni kell az egységes ügyfélpanasz nyilvántartó lapon. Az elkészített nyomtatványokat dátum szerinti sorrendben kell lefűzni és tárolni, ami szintén az oktatási főreferens hatáskörébe tartozik. A beérkezett panaszt az oktatási főreferens továbbítja az illetékes személy felé. A felelős a panasz jogosságát 3 munkanapon belül ellenőrzi. Amennyiben a panasz nem jogos, a panaszt elutasítja, és erről tájékoztatja a panaszbejelentő ügyfelet 8 munkanapon belül. Amennyiben a panasz jogosnak minősül, a felelős munkatárs megkezdi a probléma elhárítását, azaz a panaszkezelést. A panasz kezelése folyamán a felelős munkatárs folyamatos kapcsolatban áll a panasszal élő ügyféllel, hogy a panaszkezelés az ügyfél igényeinek megfelelően legyen kielégítve. Amikor a felelős munkatárs és a panaszbejelentő ügyfél konszenzusra jutott, a panasz kezeléséről hivatalos dokumentum készül – amelyet a panaszbejelentő űrlap tartalmaz – továbbá a panaszbejelentő ügyfél számára hivatalos úton történő tájékoztatást küld ki postai úton, vagy online. A beérkezett panaszok az éves minőségcélok értékelésének alapját képezik, és az esetlegesen felmerülő panaszok további előfordulásának megakadályozására lépéseket és intézkedéseket fogalmaznak meg a szervezet munkatársai közösen. A panaszkezelési eljárásról szóló dokumentum az irodában kerül kifüggesztésre, az ügyfelek számára is jól látható és hozzáférhető helyen. Az ügyfélpanasz nyilvántartó lap a panaszkezelési eljárásról szóló dokumentum mellé kerül kifüggesztésre.

Jogszabályi hivatkozás:
- 2013. évi LXXVII. törvény a felnőttképzésről (Fktv.)
- 58/2013. (XII.13.) NGM rendelet a felnőttképzési minőségbiztosítási keretrendszerről, valamint a Felnőttképzési Szakértői Bizottság tagjairól, feladatairól és működésének részletes szabályairól
- 393/2013. (XI. 12.) Korm. rendelet a felnőttképzési tevékenység folytatásához szükséges engedélyezési eljárásra és követelményrendszerre, a felnőttképzést folytató intézmények nyilvántartásának vezetésére, valamint a felnőttképzést folytató intézmények ellenőrzésére vonatkozó részletes szabályokról.


ÜGYFÉLPANASZ NYILVÁNTARTÓ LAP
Jelentés időpontja: Iktatószám:
A bejelentő neve:
A jelentés módja:
Ügyfél panasza:


Dátum:


.................................................
Észrevételt fogadó aláírása




Intézkedés:


Dátum:


.................................................
Intézkedő aláírása




2020. évi elégedettségmérés eredményei:

Képzési program Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? Lemorzsolódás aránya
Magyar C2 1 1 062 csoportos A1-C2 szintű magyar mint idegen nyelvi képzés 99% 95% 93% 90% 95% 95% 96% 15,33%

Nyilvántartásba vételi szám: E-000132/2014